onsdag 3. september 2014

Ha det på badet


Ikke mer rot i skuffene på badet!
Er det flere enn meg som blir smårar av å lete etter neglefil, hårstrikk eller yndlingslipglossen?
Etter en lang sommer med reising hit og dit, var det kaos i skuffene mine. 
Slik kunne jeg ikke ha det mer, og dermed tok jeg turen til IKEA for å kjøpe disse smarte skuffeileggene.


Jeg har inngått avtale med meg selv om å være mitt beste jeg, og da var denne ryddesjauen som en liten gave til meg selv; 
Værsågod Hanne! Ikke mer frustrasjon over å lure på hvor alt ting er, for nå er det orden i sakene, og det er veldig tilfredsstillende.  
Sjekk det fine armbåndet som ligger ved siden av vasken! Det var en gave fra min sønn og hans sambo, designet heter Farmhouse og er laget av en norsk dame. 
Jeg elsker de små sjarmsene som er små kongler og blad, låsen er en liten fugl som sitter på en kvist. Har brukt det hver eneste dag siden jeg fikk det, snakk om å være heldig.


I går startet dansetrimmen, og det var så godt å komme i gang etter ferien. Mange nye damer denne høsten, og det lover godt for timer med dans, svette og moro. Dans og vannaerobic er denne høstens faste, fysiske aktiviteter, så håper jeg bare brokket mitt ikke blir verre av at jeg er i bevegelse. Jeg kan jo ikke sitte stille å vente på innkalling fra sykehuset. Har lovet å få time til konsultasjon innen utgangen av november, så det er bare å smøre seg med tålmodighet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar