tirsdag 2. september 2014

Flott feiring av min 50-års dag!


Så har den store dagen passert!
Heldig er jeg som fikk feire dagen sammen med gode venner og familie.

I dag låner jeg mobilbilder fra mine gjester, for selv tok jeg ikke ett eneste bilde.
En god husvenn fikk i oppdrag å forevige minner fra bursdagen. Han tok veldig mange bilder, og har nok litt av en jobb med å sortere ut blinkskuddene. Jeg venter i spenning!


Festen startet med besøk av korpset. De spilte noen feiende, flotte marsjer, og det satte jeg stor pris på. Veldig mange av gjestene mine har hatt barn i korpset tidligere, så det var flere enn meg som syns dette var et artig innslag.
Blomsterbukettene jeg hadde laget, passet veldig godt til lokalet. Jentene fra Blomsterhagen på Abildsø hadde gjort et godt valg av farger og blomster. Mine bordkort i papirklipp var dekorative og fungerte veldig bra- og superrimelige da, nærmest gratis.


Maten smakte helt fantastisk, flink kokk og servitører gjorde en flott jobb. Kan by på et bilde av forretten, det var en avokado og mangosalat med reker. Helt klart at man spiser med både øyne og munn, lekkert anrettet var det.


Skulle selvfølgelig hatt mange flere bilder, og blant annet vist frem min datter som spilte på kornetten sin for meg. Jeg fikk både trimmet lattermusklene, og grått en skvett, for det var både taler, sang og festlige innslag under middagen. 
Jeg fikk utrolig fine og personlige presanger. Mange hadde fanget opp at jeg ønsket meg beltestøler til bunaden min, så nå har jeg til hele veien rundt livet. 
Mannen og sønnen min hadde satt sammen en billedserie fra mine siste 30 år, og det var veldig rart å se så mange år passerer i revy. Mange deilige minner,og det var flere enn meg som mimret og fikk seg en god latter. 

Som en ekstra bonus, fikk vi være tilskuere til et fantastisk fyrverkeri som ble sendt opp fra Kontraskjæret. Det var litt av et skue.

Jeg vil huske denne dagen lenge. En stor takk til alle som var med på å gjøre denne dagen spesiell!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar