lørdag 28. juli 2012

Regnvær = innevær




God lørdags ettermiddag!
I dag har vi hatt deilig avslappende innedag. 
Regnet har  pisket mot ruten, så jeg er glad for at jeg jobbet flittig i hagen i går.
Dager som i dag er fine til å bake boller, leke med nye quiltestoffer fra Moda og se sommer ol på tv.
Det er husets yngste dame som har stått for bollebakingen. Jeg har holdt meg i nærheten, men bollene er helt klart hennes verk! 




Skulle vel strengt tatt ikke begynt på et nytt quilteprosjekt før jeg er ferdig med det jeg holder på med.  
Skal bare ta ut tråkletrådene og sette på lukkekanten, så kan teppe og puter legges i kofferten, for å bli med til Syd- Tyrkia. 
Men, siden jeg er i byen, kommer jeg ikke lenger på slumreteppet før jeg er tilbake på hytta, for der er stoff til lukkekant og symaskin.
Hos oss skal kvelden avrundes med jentehåndball på tv.
Heia Norge!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar