mandag 2. juli 2012

Gratulerer til kort og søm!




Har akkurat trukket hvem som ble heldig vinner av sommergave fra Noa Noa. 
Til sammen var det 16 stykker som hadde lagt igjen en hilsen, enten her på bloggen eller på facebook.
Høytidlig skrev jeg navnene på hver sin lapp, brettet dem pent sammen og la dem i min sommerlige stråhatt.  Det var ingen andre enn min golden retriever som var vitne til trekningen, men jeg lover ingen form for fusk! 
Det var damen bak bloggen kort og søm som ble heldig vinner. Ta gjerne en titt innom bloggen hennes, hun lager de fineste ting. Liker du arbeidene hennes, kan du til og med kjøpe det på epla.


Her ved sjøen går livet sitt vante gang. Jeg er veldig heldig som kan våkne til så flott utsikt hver eneste dag i ferien. Dette bildet har jeg en aldri så liten plan med. Følg med så får du se litt senere i uken! 
På radioen sier de at sommeren kommer denne uken, jeg krysser fingrene, 17 grader i vannet er litt i kaldeste laget for meg…

1 kommentar: