tirsdag 24. juli 2012

Alletiders kortkveld!



Nok en gråværs dag. 
Hvor blir denne sommeren av? Gi oss litt sol, det sier nå jeg! 
Hvordan er det med deg, er du lei det ustabile været? 
Vi nyter hver time med sol vi får og koser oss inne når det regner som verst. 


En ny slager her hos oss er kortspillet Ligretto, veldig morsomt for hele familien. Det gjelder å følge godt med og være rask med å få kortene på bordet.


I aften var himmelen utrolig vakker. 
Jeg blir aldri lei av å se utover sjøen. Nå som det begynner å bli tidligere mørkt om kvelden er den spesielt fin, med alle fyrlyktene som blinker og speiler seg i vannet.
Optimistisk går jeg snart og legger meg og håper på litt solskinn i morgen!

1 kommentar:

  1. Aften rød og morgen grå...da kan du trygt på tur ut gå ...det sa alltid min farfar da han spådde morgendagens vær....dessuten så pleier det (nesten) alltid være pent vær 24.Juli....det har jeg god statistikk på ;-)

    SvarSlett