torsdag 5. juli 2012

Mine quiltegleder



I dag var en helt utrolig nydelig dag å våkne til!
Helt stille på sjøen og bare noen lette hvite sommerskyer på himmelen.
Denne dagen skal tilbringes på stranda!
De siste dagene har vært litt utenom det vanlige for meg.  Jeg har hatt noen stille og rolig dager på hytta, for resten av familien er bortreist. Det har gitt meg mulighet til å disponere tiden min selv og hygge meg litt ekstra ved symaskinen.  Putene mine begynner å nærme seg ferdige og slumreteppet er nå klart for håndquilting.


Kjenner du igjen bildet med liljer? Jeg har printet det ut på spesialpapir og strøket det på baksiden av slumreteppet. Litt for moro skyld og litt for å minne meg selv på det gode livet her hjemme, når jeg kroer meg under teppet i Syd-Tyrkia.  For det er der dette settet skal få bo, når det blir ferdig. Planen er å ta det med meg når vi drar sydover i august.

Nei, nå kaller strandlivet, håper på en kajakktur i løpet av dagen.

1 kommentar:

  1. Du er så koselig kreativ kjære H. Nyt dagene og hygg deg videre med nål og tråd. Hilsen KathrineR

    SvarSlett