tirsdag 31. juli 2012

Ett år eldre!


Hva mere kan jeg si?
Ikke at det bekymrer meg nevneverdig...
For du vet; Det er ikke hvordan man har det, men hvordan man tar det!
Mitt mantra her i livet kom til nytte i dag også.
Jeg har hatt en super dag.
Kost meg med familie og besøk fra Tyrkia. 
Veldig spennende møte i formiddag, så vi får se hva som skjer utover høsten...




I mange år har jeg tatt mine sykleturer uten hjelm, fy for skam. Men, ikke etter i dag. Jeg har nemlig fått sykkelhjelm i bursdagspresang- og ja det sto på ønskelisten. Selv med gjennomsnittshastighet på under 12 km/t, har jeg fått påpakning av gode venninner. 
Men etter i dag, har jeg ingen unnskyldning for å ferdes ute i byens gater uten hjelm på hodet. Bilde vil komme senere...




Har spist fusion mat i dag, norsk laks og tyrkisk chef´s salad. Det hele ble avsluttet med pavlova. Bilde og oppskrift fra matprat.no. Beklager ingen bilder fra bursdagsfesten, sånn går det når man har hyggelig selskap.


God natt fra


4 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen.

    Hilsen Pauline fra Quiltinorge.net

    SvarSlett
  2. God bursdag og vel overstått kjære H....

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med gårdsdagen :O)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med gårsdagen, og med flott presentasjon i 40+;) Koselig blogg du har, og kjekt at du også liker quilting;) Pavlovakake er en sikker vinner;)

    SvarSlett