søndag 5. februar 2012

Skvis den litt hardere!



God søndags formiddag!
Har du vært ute og måket sne i dag? 
Det har jeg! Rett etter frokost, tok datteren min og jeg morgentrimmen ute på gårdsplassen. Puh, nå er det gjort!  



Jeg har fått dilla på å lage mitt eget lille glass med ferskpresset appelsinjuice. Det smaker himmelsk godt og kan virkelig anbefales. En appelsin delt i to, en sitruspresse, kanskje en skvis sitron eller lime og isbiter- det er det som skal til.



Rent hypotetisk hva ville du valgt, snemåking eller gressklipping ?
Jeg mener, hva liker du best?
Begge deler er jo et must, hvis man har hus og hage, og ikke har snefreser eller robotgressklipper.
De som kjenner meg godt, vet hva jeg hadde svart og at jeg akkurat nå gleder meg veldig til våren kommer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar