onsdag 29. februar 2012

Min mars måned


Endelig litt tid for sømarbeid!
Noen dager blir det ikke tid til å være kreativ. Blir det for mange slike dager etter hverandre, savner jeg å holde på med noe med hendene mine.




Jeg blir i så godt humør når jeg kan dukke ned i stoffrestene mine.
Elsker å sette sammen farger og mønster på nye måter. Morsomt å se at det kan bli noe helt nytt av stoffer som aldri var kjøpt for å høre sammen. 




Har fortalt tidligere at jeg holder på å sy en quiltekalender fra Art to heart. Forfatterinnen av boken heter Nancy Halvorsen, hun er en veldig serviceminded dame. I boken er mars måned representert med en trekløver i anledning St. Patricks day. Det er en høytid jeg ikke har noe forhold til.




Så jeg sendte en mail til henne og spurte om hun hadde et annet forslag til motiv for mars måned. Det tok mindre enn tolv timer før jeg fikk  hyggelig svar, samt mønster av en tulipan.
Dermed måtte jeg i hurten sturten bestille pastell broderinggarn fra Bird brain design. 
Skal sette meg ned med håndsøm mens jeg ser Lillyhammer på tv.
Håper alle får trivelig kveld!
So long...

1 kommentar: