mandag 13. februar 2012

Moro med origami



Hvorfor ikke lage noe i papir? 
Til pynt og nytte, eller som en liten Valentinoppmerksomhet til en du er glad i?


Hadde du en fin dag i går?
Februar er en måned med mulighet for litt ekstra kos, for oss som er glad i merkedager. Hvem liker vel ikke å bli satt litt ekstra pris på?
I år kom disse dagene veldig tett, morsdag i går og Valentin i morgen.



Jeg ble kraftig bortskjemt i går.
Har jenter som kjenner mammaen sin veldig godt. Koselig tekopp, hjerteformet sil, bjørnebærte og ny kakebok fra the hummingbird bakery.
Selv om jeg har erklært "nei til det søte liv" og hundredagerskrigen, tror jeg at jeg må prøve en av oppskriftene i kakeboken i morgen. Må glede noen jeg er glad i med kake til kaffen.




Har allerede laget noen små bokmerker i origami, de blir min lille Valentingave til noen jeg er glad i.
Hvis du har lyst til å lage dine egne bokmerker finner du mye morsomt på YouTube. Jeg har brukt vanlig kopiark, koselige mønster fant jeg også på nettet. 
Vimplene ble til ved ren innskytelse, fikk meg ikke til å kaste papirremsene som ble igjen. 
Lykke til!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar