onsdag 12. februar 2014

Med bena i bløt!


Ja, her sitter jeg rett før midnatt og blogger. 
Hadde tenkt å fortelle om hvor deilig det er å stelle føttene sine litt tidligere i kveld, men PCn ville ikke samarbeide. Men når jeg skulle opp for å legge meg, så jeg at det lyste fra syrommet mitt. Tenk så hadde den våknet til liv. Så dermed sitter jeg nå her, sånn litt på overtid!


Her er nesten alt som skal til for å få deilige, nystelte totelotter. Hadde glemt å finne frem neglfil og en god krem til å smøre føttene med når jeg tok bildet.
Med all OL og TV-titting er fotbad en god kombinasjon og en fin avslutning etter en dag med mye ståing og tråkking.

 

Tror jeg har skrevet det tidligere, at siden jeg fyller femti dette året, har jeg bestemt meg for å ta litt ekstra godt vare på meg selv. I stedet for å snakke om 50 års-krise, vil jeg heller snu det å til noe positivt at jeg har jubileum og rundt tall.
Kan for resten anbefale det å stelle pent med føttene til alle damer, uansett alder.


Så kan jo premien til slutt bli et par strøk med favorittneglelakken! 
Nei, god natt til dere alle. Sov godt og drøm behagelig!


3 kommentarer:

  1. Bena i blør så jammen godt ut! :)

    SvarSlett
  2. Det er så deilig med nytstelte føtter. Jammen har jeg også fått rødt som favorittneglelakk.

    SvarSlett