tirsdag 25. februar 2014

What a night, what a night


Sen og seg tirsdag ettermiddag.
Jeg titter innom for å skryte av hvilken utrolig fin kveld jeg hadde i går.

For mer enn et halvt år siden ringte min kjære arkitektstudentdatter; Mamma skal vi gå på Michael Buble konsert i februar? Selvfølgelig var svaret ja!
Og i går var kvelden kommet. Vi var en nydelig bukett på fire damer, som først var ute og spiste og koste oss etter alle kunstens regler. Tror bildet over taler for seg selv...



Deretter bar det ned til et fullstappet Oslo Spektrum. Stemningen var til å ta og føle på, og publikum var med og sang og danset fra første låt. Michael er en sjarmerende mann med en flott stemme, som vet å underholde sitt publikum på en fortreffelig måte!
Som en ihuga Buble-fan var det ekstra moro at vi hadde så fine plasser, langt fremme satt vi og det må jeg igjen takke min søte datter for!


Dette var virkelig damenes aften, og jeg spanderer en stor takk til mennene våre som var sjåfør og brakte oss trygt opp og ned til byen.

Nå blir det annonsert stille her noen dager, har litt av hvert som skal ordnes før jeg vender nesa sydover.

See you!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar