lørdag 28. mars 2015

Feminin



Kvinner og speil!
Det er noe med det.
Morratryne og buste hår, eller nystelt og på vei ut døra. Vi må alltid kaste et blikk på oss selv, i det vi ser oss i speilet.



Jeg har søkt tilflukt i andre etasje, mens det pågår kakebaking av to knisende jenter på kjøkkenet.
Det er helt greit i grunn, soverommet har egen stuavdeling med nydelig havutsikt. 
De siste dagene har det vært overskyet og det blåser ganske friskt ute. Det betyr at det blir mer tid til innesysler. Jeg har startet opp med et nytt håndarbeid og koser meg med det. Skal vise frem når jeg har kommet litt lenger. Holder på å brodere et bilde av Noas ark, i søte sukkertøyfarger. 
For om jeg ikke har nevnt det før; Det kommer nytt barnebarn i juni! 

Ha en fin lørdags ettermiddag, så blogges vi igjen litt senere!

Hanne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar