onsdag 25. mars 2015

Den store vaffeldagen!




Onsdag allerede!
Hvor blir dagene av?
Siden vi kom har dagene gått fryktelig fort, men det er vel et godt tegn.
Har hatt en deilig dag på tyrkisk hamam, og blitt vasket, skrubbet og massert etter alle kunstens regler. Fått farget og klippet håret mitt også, noe som virkelig trengtes. 


Tar jeg ikke mye feil, er det den internasjonale vaffeldagen i dag. Dermed var det frem med vaffeljernet, for å steke vafler til mitt formiddagsbesøk.
På min tur inn til landsbyen i morges, kjøpte jeg jordbær hos den lokale frukt -og grønnsakshandleren. For ingenting kan slå nyrørte jordbær som tilbehør til vafler. 


Hører rykter om at det har snedd hjemme i Oslo, men regner med at det har forsvunnet allerede?
Her hos oss er det sol og oppholdsvær, men det blåser ganske friskt. Det gjelder å finne en lun plass dersom man skal sole seg i bikini.
Ellers har jeg vært ute på sykkeltur, det var så skjønt. Har gledet med vilt til å kunne være 
mer fysisk aktiv, så det var ordentlig deilig å ta på seg treningstøy og bli litt svett i nakken. Du verden hvor lett det er å komme ut av form, kjente blodpumpa slå den siste oppoverbakken.
Skal ta med meg kamera på neste tur, moro å vise frem omgivelsene til vårt ferieparadis.
Ha en fin ettermiddag!

Klem fra Hanne


1 kommentar:

  1. Sol og varme hørtes herlig ut nå...og vaflene skulle ha vært presentert med lukt..finnes det noe bedre enn lukten av nystekte vafler og sol mmmmm...

    SvarSlett