mandag 30. mars 2015

Litt. sprek!


På hjul igjen.
Dette kan nesten bli en vane.
Ja, kan det bli bedre spør jeg meg selv?
Sykkeltur om morgenen er helt perfekt. Fin start på dagen, litt frokost, tannpuss og så ut døra for å låse opp sykkelen. 


Har fått meg en fast rute og den tar en times tid. Bare nyter synet av havet, har sikkert sagt det før, men med 180 graders utsikt over Middelhavet er det litt av et skue. Nesten så jeg kan 
se jordkrumningen.
Sjøen er ikke veldig varm ennå, så jeg nøyde meg med å vasse ut til knærne. Å gå i sine egne tanker langs stranden og kjenne sola varme i ansiktet det er godt. Trenger ikke vitamin D-tilskudd da!


"Narren skriver sitt navn over alt", sa mormoren min , når jeg som ung jent skriblet Hanne på alt fra kladdebøker til gamle ukeblad. Det ble med en H i dag, gamle synder fornekter seg aldri.



Kanskje selfie har blitt dagens måte å markere terreng på, ikke vet jeg. I såfall er dette mitt bidrag, med bilde tatt på stranden på veien mot Gazipasa. 


Slik ser sykkelen min ut, 21 gir, mykt og godt sete, veier nesten ingen ting og med superpraktiske vesker på siden. Jeg møter rett som det er sykkellag som er ute på treningsturer, skjønt de holder et annet tempo enn meg. 
I dag ble det ingen utskeielse med frokoststopp på tilbakeveien, men å sole seg i nettoen på øverste terrassen er ikke så dumt det heller...

Feriehilsen fra Hanne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar