lørdag 29. november 2014

Siste feriedag er kommet!


Ja, da er siste dag på vår lille ferie kommet.
Kofferten er pakket og klar,og det gjelder å nyte de siste timene.
Har fått handlet mange julepresanger, så mye sommertøy og lette sko blir igjen her nede. Kofferten er godt stappet for å si det sånn. 
Har kunnet spise frokost ute stort sett hver morgen, men det blir kaldt når sola går ned om ettermiddagen. Kun en dag med regn, men den dagen tilbrakte vi på hamam.


Selvfølgelig må vi kose oss litt ekstra, favoritt denne gangen har blitt prosecco med aperol. Må nok innom tax-free på Gardermoen og handle litt på hjemveien også.
Strikketøy, en fin film og litt godt i glasset, kan ikke klage på slike hyggestunder.


For meg er et av dagens høydepunkt slik dette bildet viser. Tidlig opp for å gå en liten tur og plukke blomster, er jeg heldig møter jeg vaktmesteren vår. Ser han at jeg er ute med blomstersaksen, klipper han gjerne noen roser til meg. Lykke med pene blomster på frokostbordet, nydelig lys og skue utover middelhavet. 
Neste blogginnlegg vil nok ha et mer preg av advent over seg, men enn så lenge nyter jeg min dag i solen!
Stor klem fra 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar