onsdag 7. desember 2011

Og så ble verden hvit!


Så kom vinteren til Oslo! 
I går ettermiddag begynte det å sne og det fortsatte langt utover natten. Vakkert å se på, der det dalte mykt og traff bakken. 
I dag blir det å finne frem sneskuffer og rydde ute på gårdsplassen. 
Fin hverdagstrim! Yngstejenta var selvfølgelig i fyr og flamme over at det begynte å sne, hun har allerede laget en minisnemann.




I dag har jeg trukket vinner av gavekort fra Change.
Den heldige vinner er innehaver av Rabbit Garden. Ta kontakt, så jeg kan avlevere gavekortet!
Tusen takk til alle dere som deltok i denne utlodningen. 
Fortvil ikke om du ikke vant denne gangen. 
Til helgen kommer ny mulighet til å vinne en førjulsgave her på bloggen. 
Jeg har fått mulighet til å gi bort en gavepakke fra frisøren min, Hair Lounge på Hasle. 
Pakken inneholder mange lekre hårprodukter og en deilig behandling i salongen hennes. 
Flott gave på over 2000 kroner til heldig vinner. 




Følger du med på Håndball vm for kvinner? 
Det gjør vi! 
Stua er full av norske flagg ,og vi heier på jentene våre, ny kamp i kveld! 
Ha en fin dag!


Juleklem fra Hanne

2 kommentarer:

  1. Jippi-AI! Det var flaks for meg!!

    -rabbitgarden

    SvarSlett
  2. Så du har fått en vit värld, så härligt, här är det inte mycket snö ännu men det kommer, ha en fin dag hälsar 3 tanter

    SvarSlett