mandag 19. desember 2011

Hurra for de norske jentene!



Ja, da snakker jeg om de norske håndballjentene, som slo Frankrike 32-24 i VM i Brasil i går kveld! 
I vår familie er vi store fans av jentehåndball, og vil helst ikke gå glipp av en eneste kamp. 
Selv om det nærmer seg jul ,har stua vært pyntet med norske flagg. Hadde det ikke vært for adventslys og lilla blomster hadde det sett ut som vi forberedte oss til 17. mai feiring. Det har vært kjempespennende å følge med jentene våre.
Takk for flott underholdning!



Jeg lovte trekning av siste førjuls Give Away i dag. 
Det var tilsammen 16 som deltok i denne uhøytidelige konkurransen om å vinne supre hårprodukter fra Hair Lounge på Hasle.
I vitners nærhet ble lapper skrevet og lagt i min gløggbolle.
Heldige vinner er Mai Janet Jacobsen.
Gratulerer så masse! Ta kontakt med meg, så blir gaven levert.




Nå som norske flagg er ryddet vekk, kan jeg for alvor starte å julepynte her hjemme. 
Tror vi helt sikkert må kose oss med gløgg og pepperkaker, når vi kommer hjem fra kveldens besøk i Oslo Spektrum med Putti Plutti Pott!


Ha en fin dag, og kos deg med juleforberedelsene!

Juleklem fra Hanne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar