onsdag 21. desember 2011

Hjelp, vil jeg bli ferdig?

Hallo kjære deg, det er onsdag allerede. 
Utrolig å tenke på at det er julaften til lørdag.


Var det jeg som for to dager siden skrev at du skulle kose deg med juleforberedelsene?
Jeg ligger ikke godt an hva gjelder mitt nissesokkprosjekt. Trodde jeg hadde prosjektet under kontroll. Men, noen dager med forkjølelse i forrige uke gjorde at jeg kom litt på etterskudd. 
Så gikk jeg tom for rødt garn, og sokkene fikk ligge urørt frem til i går. Da fikk jeg ferdig første sokk i det jeg trodde var det syvende paret. Litt slukøret ble jeg da jeg startet opptelling av sokker, sånn bare for å forsikre meg om at alt var under kontroll. Hva oppdaget jeg da?





Jeg har en sokkeenke
Rart egentlig, jeg som trodde jeg hadde full kontroll. Nå må jeg ut å kjøpe nok et garnnøste. 
Litt uskikker på om jeg blir ferdig til jul med mitt selvpålagte nissesokkprosjekt. Målet var at hele familien skulle sitte julaften formiddag å spise julegrøt i like nisse sokker.
Kose meg vet jeg ikke om jeg kommer til å gjøre, men vet hva jeg bør gjøre i kveld.


Har akkurat tatt min Christmas cake ut av ovnen og det lukter himmelsk på kjøkkenet. Lover et bilde av kaken når den har blitt kald og er ferdig pyntet.

Juleklem fra Hanne

1 kommentar:

  1. Hoppas du mår bättre nu! Önskar dig en riktigt GOD JUL. KRAM Helena

    SvarSlett