onsdag 19. oktober 2016

Sees vi snart?

 

Mine design!
Nå skjer det mye på en gang.
Juleputene mine er på trykk i Familiens Juleideer. En stund igjen til jul, og det er bare bra hvis man har planer om å pynte med selvlaget julepynt.
Det er mange koselige ideer i bladet, spesielt likte jeg sidene som viste hvordan man kan dekorere med kongler. 



Mine "juleputer" har pyntet opp i hallen helt siden jeg strikket dem for snart ett år siden. Så de trenger nødvendigvis ikke bare være fremme den korte, søte juletiden.Sammen med ett rødt ullpledd og andre interiørdetaljer som plukker opp fargene  fra putene, gjør de seg i interiørbildet hele året, være seg på hytta eller hjemme. 
Var innom Skeidar i dag, og der var det kommet mange grønne lekre glassboller, de ville gjort seg veldig flott sammen med putene.


Puter er puter, mens votter er noe helt annet!
Til helgen braker det løs med Familiens strikkehelg. Slik som jeg har gledet meg til dette evenementet i hele høst, og nå er det like rundt hjørnet. Arrangementet er for lengst fulltegnet, så det er nok flere enn meg som gleder seg til strikkekino, foredrag, salgsboder, workshops og masse annet strikke-gøy!
Enn så lenge, er beskjeden at 30 personer har meldt seg på min workshop. Wow, sier jeg!
Kjenner at jeg gleder meg masse til å vise fram Frost vottene, og håper at både vottene mine og jeg lever opp til forventningene.
Jeg kan ihvertfall garantere at de som strikker vottene ferdig, ikke skal behøve fryse på hendene kommende vinter!

Ha en fortsatt fin uke, og så sees vi kanskje helt plutselig!?




1 kommentar: