torsdag 27. oktober 2016

Liten gave


Pannebånd er snart på vei!
Liten forespørsel på telefonen var alt som skulle til...
"Mamma, kan du strikke et pannebånd i grått til min nye sorte utejakke"?
"Selvfølgelig jenta mi, det gjør jeg så gjerne."
Pannebåndet skulle passe i farge til ullskjerf og vanter, så bilde ble sendt for et par dager siden. 


Den som leter, den finner.
-Og jammen fant jeg ikke to nøster med grått garn i min beholdning, ett nøste i ull og ett i mohair.
Dermed hadde jeg litt kveldsarbeid, når jeg kom hjem fra vanngymnastikken i går kveld. 
Mønsteret til pannebåndet hadde jeg laget tidligere i høst, så nå fikk jeg mulighet til å teststrikke mitt eget mønster. Helt genialt!


Dagens innlegg blir ikke stort lenger. 
Eldste datter og jeg skal tilbringe noen ettermiddagstimer på The Well, det skal bli helt aldeles nydelig. 
Litt spent på hvordan deres badetøy passer en brystfager dame. For å sprade rundt naken er ikke helt min greie.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar