mandag 11. april 2016

Vårinspirasjon!


Forbereder morgendagen!
Nydelige sommerblomster, ikke sant?
Denne buketten i hvitt og blått, skal være følge til bildetaking av sommerens putestrikk.
En liten stund ennå til syrinene blomstrer, men hos min lokale blomsterforhandler sto de og fristet en stakkar over evne.


Håper alt står bra til med dere kjære bloggvenner!
Er det ikke deilig at det er vår ute?
Jeg våkner til fuglesang om morgenen, ser det spirer grønt i trær og busker og får en vanvittig trang til å rydde bort vinterstøvler og dunjakker.
Tar meg selv i å glede meg til korpset's utemarsjøvelser.  For er det noe som er et sikkert vårtegn, så er det å høre hornmusikk i gatene på onsdagskveldene.


Garn, garn og mere garn. Har brukt litt av gårsdagens ettermiddag, på å tenke ut mønster og lære meg, en for meg ny strikketeknikk. Entrelac eller konststrikking som det heter på norsk, gir et inntrykk av flettverk og er teknikk jeg skal benytte til denne haugen med garn. Ble du litt nysgjerrig på hva det skal bli? Det er bra! Titt innom bloggen utover i uken, så lover jeg å vise bilder etterhvert som arbeidet skrider fremover. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar