søndag 3. april 2016

Puter, puter, puter


God søndag kjære venner!
Det ser ut som vårsola lar vente på seg en stund til.
Men, det gjør ingenting. Har brukt formiddagstimene til å montere mine to puter i høstens gylne farger. Dermed gjenstår det bare to puter, for å fullføre strikkeprosjektet putestrikk til fire årstider.
Vårens puter kan man fremdeles finne mønster til i Familien's påskeutgave.  
Sommerputene var ferdig for tre uker siden, men mønsteret kommer ikke på trykk riktig ennå.


Høstputene har ikke fått navn, men kommer nok snart på noe smart.
Likeledes er jeg litt usikker på hvor jeg skal ta bilder av putene. Ser for meg en godstol foran peisen, saueskinn og selvfølgelig mine puter. Har noen forslag, så gi meg et hint!


Kjennetegn, eller DNA for  putekolleksjonen er den karakteristiske vrangborden og pompomene i siden. Har strikket med garn fra Rauma og putene måler ca 45x45 cm. 
Tror juleputene må vente litt, selv om mønster og farger allerede er bestemt. Det er et par andre ideer som må prøves ut først. Eller når sant skal sies, er jeg vel allerede i full sving. De som følger meg på Instagram, så noen rosa tendenser i går. Er jeg heldig kommer en liten modell på Oslobesøk i slutten av neste uke og fotolocation til dette er på plass.




2 kommentarer:

  1. Så artig med den putekolleksjonen din. Høstputene var veldig fine og i mine farger ;-) Likte forslaget ditt med fotografering. Nå fikk jeg høststemning med innekos akkurat i det våren melder sin anmarsj. Gleder meg til juleputene! Lykke til.

    SvarSlett
  2. Så fint mønster du har komponert til høstputene dine også og det må jo være skikkelig gøy det puteprosjektet du holder på med.

    SvarSlett