onsdag 4. november 2015

Türkiye'yi seviyorum


Jeg elsker Tyrkia,
eller riktigere sagt, mitt lille liv i Syd-Tyrkia.
Sitter ved kjøkkenbordet her hjemme og jobber med tyrkiske gloser. Lærer noe nytt hver kurskveld, og nå begynner jeg å glede meg til praktisere det jeg har lært.
Har ingen konkrete planer for når neste reise blir. Hadde vært veldig deilig med en liten uke før jul, men kalenderen begynner å fylles opp, så spørs om jeg får det til.


Dette bildet ble tatt på omtrent samme tid i fjor, altså i begynnelsen av november. 
Kjenner jeg får hvilepuls bare av å se sjøen. Tenk å kunne ta en sykkeltur langs havet, strikke på terrassen, ta tyrkisk hamam, spise middag på Beach Garden eller plukke inn appelsiner fra hagen. Flere enn meg som får lyst på en liten reise? Ser at det er rimelige flybilletter nå i november og desember. 
Lengte, lengte.


1 kommentar:

  1. Com certeza é sempre bom aprender algo novo.
    Parabéns.
    Beijo.

    SvarSlett