mandag 2. november 2015

Basic or classic?


Uten tvil,
det er hverdager det er flest av!
Det trengs ikke mye dill-dall for å se velkledd ut. Som regel er det enkle plagg i nøytrale farger, som gjør seg best.
Selv om vi har hatt en mild høst, er det godt å ta på seg ullgenseren til jeans.
Benneton svikter aldri, hvis det er ullgenser man er på utkikk etter. 
Høy hals, v- hals, rund hals eller cardigan. De finnes i mange forskjellige farger, noe for en hver smak.


For oss damer som ikke ruver så høyt i terrenget, er det pent å ha samme farge eller gå ton i ton, på over og /underdelen. Så fargesetter man heller antrekket med skjerf eller annet tilbehør. 

Ha en fin start på uken!
Jeg må nesten klype meg i armen, det er allerede november. Er det noen som har begynt å tenke på julegaver?


Ps! I dag vil ikke Bloggerfunksjonen midtstille bildene mine. Blir litt sur, men ingenting jeg får gjort noe med.

1 kommentar:

  1. Ser veldig delikat ut det du viser frem her og er helt enig i at ton i ton er fint og klassisk. Jeg bruker kun ipad og appen BlogPress. Når den appen ikke fungerer bruker jeg appen Blogger. Det er skikkelig irriterende og frustrerende når de ikke vil det samme som meg.

    SvarSlett