mandag 14. september 2015

Kyllingwraps


Valgdag og tilbake i hovedstaden.
Skal ut for å utføre min borgerplikt, så snart jeg er ferdig med jobbarbeid.
Sjarmen med å jobbe hjemmefra er å kunne gjøre flere ting på en gang.
Slik som nå, hvor jeg holder på å ettertrykke etiketter samtidig som jeg kan vise frem bilder av dagens restelunch.


Mens vi var borte denne helgen, feiret yngstedatter femtenårsdagen med tacofest. 
Det var masse salat og tacolefser igjen etter jentebesøket, så i dag ble det wraps til lunch.
Å lage wraps er en super måte å benytte restene etter en tacomiddag!
Enten man velger å lage en vegetar variant, eller som jeg gjorde idag og tilsette salat-kyllingkjøtt, smaker det supergodt.
Jeg syns det gjør seg med en kald saus/ dressing til. Bruk rester av rømme, litt majones og mangochutney og bland i salatrestene.


Så er det bare å fylle lefsene og rulle dem sammen. 
Dette er ideelt til matpakker også, bare å pakke inn i matpair for å være ferdig til og nytes når 
sulten måtte melde seg.


Av tacokjøttet som ble igjen, har jeg tenkt å lage en chilliconcarne. Det vil smake godt sammen med hvitløksbrød på en litt småkald regnværsdag. Det gjelder å se mulighetene i å lage noe tasty av restene!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar