lørdag 12. september 2015

Høst på Geilo


Lørdag ettermiddag på fjellet!
Hotellweekend to helger på rad, hvordan skal dette ende?
Ingen grunn til engstelse, etter denne helgen er det slutt på å sove i fremmed seng for en tid fremover.
Husbonden og jeg er på søskenbarntreff på Geilo. I tillegg til hyggelig samvær, får vi innblikk i hvordan hans familie levde for generasjoner siden.
Høsten har så vidt kommet til fjellet og det er litt kaldt i været.


Når vi ikke er ute på tur, nyter vi god mat og koser oss i hotellets svømmebasseng. I  tillegg har jeg nytt strikketøy så jeg bare storkoser meg.
Ha en fin kveld og en god søndag!


2 kommentarer:

  1. Ser godt og avslappende ut. Men jeg er alltid glad vi kommer hjem etter å ha bodd på hoteller. Nå er jeg i Danmark hos venner og da bor vi hos dem og ikke på hotell. God helg til deg.

    SvarSlett
  2. Bom passeio e bom tricô.
    Ótima semana para você e sua família.
    Um abraço.

    SvarSlett