fredag 20. juni 2014

Fin alenekveld


Nå er det på tide å gå til sengs.
Det er snart så mørkt det kan bli en juni-kveld, kun få dager før St. Hans.
På vei hjem fra jobb plukket jeg denne sommerlige buketten, noe ble funnet i veikanten, resten er fra hagen.
Det er morsomt å se hvordan blomstene kler hverandre, og både sjasmin og rosene lukter bedøvende godt.

I kveld har jeg hygget meg i mitt eget selskap, det er godt med en rolig kveld helt for seg selv. Husbonden er ventet hjem først på søndag, og jentene mine har vært opptatt med sitt. Jeg har lest, avsluttet et lite håndarbeid og sett youtube-videoer av vann-aerobic. Hadde vært skikkelig gøy om vannet i Oslo-fjorden ble så godt og varmt at jeg kan gjøre litt vanngymnastikk.
Tror jeg får begynne i det stille, tidlig om morgenen før det kommer folk på stranda. Blir det en suksess lover jeg bloggbilder!



I morgen er det siste skoledag og så begynner en lang sommerferie. 
Vi voksne skal jobbe litt til, men fra lørdag blir hytta vårt faste tilholdssted i to måneder fremover.Har skjøvet på alt som heter pakking av klær og saker og ting som trengs for hyttelivet. Det blir tid til det i morgen kveld mens jeg venter på henne som skal til byen for å se VG-topp 20 foran Rådhuset. 

Sov så godt, nå venter køya på meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar