tirsdag 10. juni 2014

Dager i solen


God dag fra solfylte Tyrkia!
I går hadde vi en dag fylt av mange hyggelige opplevelser.
Vi fikk shoppet gaver og musthaves til barn og barnebarn. Selv hadde jeg en liten liste over ting jeg skulle se etter, og jeg tror jentene mine blir fornøyd når jeg kommer hjem.
Etter handlerunden dro vi på sightseeing. Vi kjørte inn til Alanya by og snirklet oss opp de bratte, svingete veiene til borgen i Alanya. Der oppe nøt vi den flotte utsikten av byen og marinaen.

 
Vi spiste en lett lunch på Panorama og moren min avsluttet det hele med kaffe og is.
Hvis jeg kan eldes som henne er jeg heldig. Flotte dama er faktisk 72 år!
Tilbake på Hillside fikk vi noen timer med sol og bading ved bassenget, før vi gikk opp på terrassen og satt å så solen gå ned over Middlehavet.
 


Glemte å fortelle at jeg var ute og syklet tur om morgenen. Har en runde på 45 minutter som går på landsbyveier og ender ut ved havet. Jeg trillet ned på stranden og gjorde min fem morgenyogaøvelser. Så syklet jeg tilbake langs hovedveien før jeg tok av opp til Hillside. Svett og varm av alle oppoverbakkene på slutten, smakte det godt med et morgenbad før frokost.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar