tirsdag 12. august 2014

Morgenstund har gull i munn


Jeg elsker å starte dagen med frokost!
Hvordan er dine frokostvaner?
Mine består for tiden av tyrkisk joghurt, blåbær og egenkomponert müsliblanding. Til dette drikker jeg vann og en god kopp te. Dette smaker kjempegodt, er sunt og holder meg behagelig mett i mange timer.


En ting er hva jeg spiser, noe annet er hvem jeg spiser sammen med. 
Til daglig er det mann og yngstedatteren. Men nå som det har vært sommer og ferie, har vi mange ganger vært langt flere rundt kjøkkenbordet. Jeg setter stor pris på samholdet vi har ved å dele dette måltidet!
Morgenstunden er en tid på døgnet hvor vi alle har forventninger til hva dagen skal bringe.
Ofte blir frokosten brukt til å diskutere dagens planer, gjerne ispedd noen formaninger  fra oss voksne. 
 

I skrivende stund har klokka passert midnatt, og jeg kjenner at jeg allerede gleder meg til morgendagens frokost, etterfulgt av bytur for å møte min søster og tvillingene!

Ah- har glemt radioen, hva hadde frokosten vært uten den? Radioen blir skrudd på samtidig som jeg skrur på lyset på kjøkkenet om morgenen.
Men, nå er det på tide å legge seg.
Nattaklem til alle!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar