fredag 22. august 2014

Blogging med ujevne mellomrom

 

Hei, hei!
På tide med et livstegn fra en bloggerske, som har vært litt på farta.
Nå skal jeg være hjemme en god stund fremover, og godt er det, for nå nærmer det seg dagen for min femti års feiring.
I dag har jeg besøkt Blomsterhagen på Abildsø. Der møtte jeg to veldig flotte og flinke damer, som dyrker økologiske snittblomster for salg. De er vel verdt et besøk, nettsiden deres finner du her.
 

Nå er det tid for georginer, og de finnes i alle tenkelige fargenyanser. Tror disse blomstene kommer til å gjøre seg flott på Sæterhytten, har bestilt en hel bøtte full!
I ettermiddag har jeg øvd meg på å lage en bukett. Hagen min er ganske på hell hva gjelder blomster, men har plukket bringebærgrener, hortensia, blomstrende timian og diverse andre ting jeg fant. Tilsaman med georginene ble det en ganske fargeglad og frodig bukett.


Sommerfuglene i papirklipp fant jeg mønster til på nettet. Håper de vil fungere som bordkort  og ikke flyr avsted hvis det blir gjennomtrekk.

Som regel er det fest og selskap for andre jeg planlegger og forbereder til, men i år er det jeg som er jubilant. Gleder meg til å feire dagen med gode venner og familie, og ønsker at vi alle vil hygge oss og få en trivelig kveld.

1 kommentar: