mandag 17. mars 2014

Show and tell


God morgen til dere alle!
Ny uke med nye muligheter, er det ikke deilig å tenke på!
Starter friskt med bilde av meg selv, i ferdigstrikket ermløs genser. 
Jeg er veldig glad for at jeg bestemte meg for å rekke opp hekleprosjektet mitt, og lot det bli en strikket sommertopp i stedet. Toppen har vært ferdig en god stund, men har glemt å vise frem hvordan den ble seende ut. 



Slik er det i grunn med mange prosjekter jeg legger ut bilder av. 
For i det sekundet jeg er ferdig med et håndarbeidet, er jeg i tanker og sinn godt i gang med nye ideer. Gjerne flere på en gang...
Med utgangspunkt i lånt mønster fra quiltevenninne, nytt broderigarn fra Tyrkia og ønske om å gjøre noe mer med mine nydelige ullstoffer, er jeg godt i gang med å applikere blomsterranker.




Dette skal bli en løper, tiltenkt spisebordet i vår ferieleilighet. 
Tror det vil passe veldig godt inn fargemessig, samtidig som det er litt artig at mitt første besøk i lokal håndarbeidsbutikk, resulterer i en duk som skal få pynte opp der nede.
Målet er å få den ferdig til påske, for da drar vi nedover igjen. Så det gjelder å stå på og være en flittiglise i ledige stunder.




I dag blir det jobbing frem til lunch, men etter det blir det litt luksus og velvære for husbonden og meg. Sier ikke mer enn det akkurat nå!

Fyll dagen din med latter og glede og spar til smilerynker!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar