onsdag 12. mars 2014

Happy!


Hva gjør deg glad og i godt humør?
Det er mange ting det, regner jeg at du vil svare.
Tenk så heldige vi er som har fått evnen til å fylles med glede.
Selv er jeg over middels hekta på synet av sjø og bølger, kan aldri få nok føler jeg. Liker det like godt i finvær som når bølgene går høye og sjøspruten står. Legg merke til at jeg skriver synet av, jeg setter ikke pris på å være ute på sjøen når bølgene går høye, da blir jeg pysete og sjøsyk. 


Ellers blir jeg veldig glad av å danse, kjenner at jeg smiler hele tiden når jeg beveger meg til musikk.
Om det er dansen, musikken eller det å se meg selv i speilet i dansesalen, som får meg til å trekke på smilebåndet er jeg litt usikker på...
Uansett, ukas dansetrim er et høydepunkt.
I går lærte vi en ny dans til musikken Happy av Pharrell Williams. Sleng med armene og sving på hoftene, dette er er musikk det er umulig å sitte stille til.


Det som fyller meg med glede numero uno, er å være sammen med familien min. 
Her ser dere meg sammen med den fine mammaen min. Bildet er tatt sist uke, da vi var på ferie. Jeg er veldig glad i og stolt av moren min. Det var veldig hyggelig og spesielt å kunne tilbringe en hel uke sammen. Det ga mersmak, ser ikke bort i fra at vi tar oss en ny tur om ikke så alt for lenge. 
Ha en fin kveld! Selv skal jeg slå opp strykebrettet og gjøre en innsats for å få bukt med haugen av krøllete tøy.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar