lørdag 9. mars 2013

Lørdag og sne i luften...


Hallo!
Hvordan går det med vårfølelsen? 
Kjenner at jeg er sykt opptatt av hvor isete og glatt det er ute, og at jeg hungrer etter vår.
Sikkert derfor det kjennes godt å ta på seg spreke farger og peke litt nese til norsk ettervinter.


Bukser i korall var det som måtte til for å matche skjerfet fra i fjor våres. To strøk med neglelakk, et armbånd fra tidligere utskeielser, så er jeg for øyeblikket så klar jeg kan bli.

I ettermiddag skal vi se Elvebakkenrevyen! Med terningkast seks, har vi store forventninger til årets revy. Datteren i huset har vært travelt opptatt med å lage kulisser de siste ukene. Nå om dagen er hun sortkledd scenearbeider, og har det alle tiders moro sammen med resten av revygjengen.
Om ikke det er nok, kommer turnuslegen med mann og barn på helgebesøk.
Det skal bli godt å susse litt på minstetulla, og høre nytt om hvordan livet som turnuslege i Tønsberg er.

Ha en fin helg! 

3 kommentarer:

  1. Dette var superfint fint kjære H. Deilig å flørte litt med farver. Vi norske menn og kvinner er ikke flinke nok til det. Tror jeg skal grave litt i klesskapet mitt og finne frem min sommerbukse i korall fra i fjor. Håper den passer :-)

    SvarSlett
  2. Så fine farger. Vårfølelse. Solen skinner, men kald nordavind her på denne siden av Oslosfjorden. Bakt litt kjeks idag. Nå må jeg ut å gå, blir så rastløs av å være inne når sola skinner. Får kle på seg godt og gå til mine tre guttebarnebarn og klemme litt på dem.
    Ha en fin lørdag.

    SvarSlett
  3. Å ja, deilig å ta på seg litt spreke farger mens man venter. Her hos oss på Jæren er det faktisk litt vårstemning. Blå himmel, snøfritt og vi har vært ute og klippet litt busker i hagen i dag. Jeg håper på at det ikke kommer mer snø før neste vinter.

    SvarSlett