mandag 12. november 2012

Julegavetips!



Mitt skip var lastet med.
Ja om ikke skip, så var bilen lastet med meloner, bananer, epler og appelsiner.
Hundre og femti småsjokolader, pølser, lomper, symaskin, 15 meter med silkestoff, en klubbe, indianerutstyr, ansiktsmaling og kinoplakater.
Hva jeg har vært ute på? 
Jo, korpset har hatt sin tradisjonelle høstkonsert denne helgen, og det er mange små detaljer som skal på plass for at det skal til bli en vellykket konsert,
Og vellykket ble den; I år var tema Filmmusikk!


I forrige uke var jeg på veldig hyggelig besøk hos min utrolig flinke kusine. 
Hun designer og produserer de utroligste, flotte ting. 
Det øverste bildet viser noen nydelige selskapsvesker i skinn med håndtrykket mønster. Veskene er helt unike, med plass til det mest nødvendigste når du skal ut på festlige anledninger.
Bilde nr 2 viset en serie med mapper hun har laget med tanke på alle Apple brukere. Det er mapper som passer til Mac, iPad, iPhone og alle ladere og ledninger du trenger å ha med deg når du skal på tur. 
Selvfølgelig kan de brukes til annet også, en av mappene jeg kjøpte huser nå til mitt lille håndarbeid. 


Kusinen min er ikke bare flink designer, hun er er kjempesøt også! 
Her er hun modell for sin siste kolleksjon med luer. Ja takk til litt paljetter om glam på kalde dager!
Jeg skeiet ut med en variant med paljetter i sort og sølv. Så får jeg se om jeg beholder den selv, eller om den blir en gave under juletreet.



Kusinen min leverer under merkenavnene Eva Melby og mettlebloom
I Oslo kan man finne noen av tingene hun har gjort hos bla Norway Design. Ellers holder hun til ikke langt fra den nye Mathallen. Legger ved link til hennes facebook side her hvis du vil se mer av hva hun har laget.

Alle dagens bilder har jeg lånt fra Eva Melby,  for jeg glemte kameraet mitt hjemme. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar