tirsdag 19. juni 2012

Sommerferie om noen strakser


Så er det blitt tirsdags kveld!
I ettermiddag har jeg vært en snartur på hytta, deilig at den ikke ligger så langt hjemmefra.




Målet for turen var todelt; Å kjøre ut første ladning med ting og tang som skal til for å gjøre sommeren komplett. For meg betyr det klær, mat, sysaker, garn, nye padleårer til kajakk, sommerblomster og nytt plaskebasseng til mitt barnebarn.
   



Andre grunnen for å dra ut denne solskinnsdagen var for å ta bilder av vårt sommerparadis. Jeg skal leie ut hytta de to siste ukene av skoleferien, og da trengs det bilder til Finn. Annonsen blir først lagt ut om noen dager, men skulle du være interessert er det fullt mulig å kontakte meg!



Deilig sommervær betyr kjolevær. Her i min nye sommerkjole fra Noa Noa. Mulig jeg har behov for et underskjørt, skjønt blås det er jo sommer!




Før jeg vendte snuten hjemover, tok jeg meg tid til å plante noen sommerblomster. Dette er tre av mine yndlinger; Lavendel, margeritt og oliventre. 


 

1 kommentar:

  1. Uau! Que lugar lindo.
    Você também está muito linda com seu vestido.
    Adoro quando você me visita.
    Beijo.

    SvarSlett