onsdag 13. juni 2012

Sommerens nye farger!



God onsdags formiddag! 
I skrivende stund er det litt grått og overskyet i Oslo. En god dag til å få gjort ting som står på " To do"- listen, nå som det er knappe to uker til skolefri!




Jeg har fått sansen for blått og grønt denne forsommeren!
På vei forbi OPI sin lakk-bari går, så jeg at jeg var helt i tråd med sommerens trender. Der sto disse to neglelakkfargene, sammen med noen nydelige toner i rosa og fersken. Tilsammen var det sommerens nye farger fra OPI.




Siden jeg var kledd i grønt i går, måtte jeg prøve ut den grønne fargen med en gang. Helt rett farge til smykker og jakke, snakk om å matche!




I dag kommer jentene mine hjem fra hver sin skoletur, og vi skal ha raclette til middag. Langsom mat er alltid en vinner når noen har vært på tur og har mye å fortelle om når man kommer hjem.

Nyt dagen og ta vare på de gode stundene!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar