onsdag 18. april 2012

På konsert med Michael Bublé



For en fantastisk kveld og super konsert!
For det var dette jeg gikk og gledet meg til.


Jeg virkelig storkoste meg i går. 
Først ut å spise italiensk med tre gode venninner, før vi spaserte bort til Oslo Spektrum for å høre på konserten.
Mr. Bublé er en sjarmerende mann.
I tillegg til at han synger som en gud, kan han også være litt av en spøkefugl og det fikk vi oppleve i går kveld. Han var i storform på scenen, og publikum fikk beskjed om at dette skulle bli en festaften.
Og fest ble det!
Store deler av konserten sto vi og danset og sang med.
Jeg fikk høre alle sangene jeg er så glad i, den eneste jeg savnet var " A foggy day in London"
Til gjengjeld sang jeg med av full hals under " Feeling good".
Mulig jeg har skrevet det før, men dette er sangen som gav navnet til bloggen min. Har tilogmed sydd puter som bor på hytta, påbrodert deler av refrenget til denne sangen. 
Vil du høre Michael Bublé synge nettopp denne sangen, er det bare å klikke på bildet under.
Enjoy!



Ps. Sønnen kom nettopp stolt hjem med 4. plass i EM for elektrikere.
Det var close race 2 - 4 plass, mange unge dyktige håndverkere!

1 kommentar:

  1. Hanne, que saudades de sua visita e seu comentário.
    Beijo.

    SvarSlett