søndag 22. april 2012

Blått blir flott!



Håper du har du en fin søndag? 
Husk å fylle livet ditt med det som gir deg glede!




Nå er det ikke lenge til vi drar på ferie! Hurra, som jeg gleder meg.
Har vært og handlet ny bikini på Change, lekker, marineblå og hvit. Syns jeg måtte ta med meg den matchende blå solkjolen, for den er kjekk å ha når jeg skal opp og ned til svømmebassenget. Tøyskoene kjøpte jeg for et par år siden, nå kommer de til heder og verdighet.
Denne våren har jeg investert i solbriller med progressive brilleglass, merket er Ray Bans. Håper jeg kan sitte å sy eller lese litt selv om sola skinner.



Liker min nye strandveske! 
Den ble til ved sybordet iløpet av noen timer i går. Stoffene kommer fra avklipp jeg fikk av min mor for en tid tilbake. Du verden hvor mye moro jeg har hatt, men nå nærmer det seg snart slutten på de blå/hvite stoffene.




Jeg er spesielt fornøyd med lommene jeg har laget på innsiden av vesken. Her kan jeg legge solkrem, nøkler, mobil og andre ting som jeg trenger for en perfekt dag i solen.
Nå skal jeg legge både bikini og strandveske sammen med alt annet som skal med i kofferten. 
Snart får jeg besøk av mitt lille barnebarn. Skal bli koselig å passe henne i noen timer, regner med at det blir en liten trilletur på oss.

2 kommentarer:

  1. Kjempe fin strandveske du har sydd!! :O)

    SvarSlett
  2. God tur! Jeg skal til Karlsruhe 4. mai med noen damer - arragert via Norges Husflidslag... DET blir spennende! Håper å få noen gode ideer å dele! Ha en fin kveld! Synnøvehilsen

    SvarSlett