fredag 9. mars 2012

Helgefølelse


Har skeiet ut med ny neglelakk og leppestift i "sparkling pink". 
Etter vinterens sort, grå og beige farger på neglelakken er dette en frisk forandring. Slike stunder ved kjøkkenbordet med nylakkede, våte negler, et lekkert magasin og en god kopp te er litt hverdagluksus for meg.




Når jeg var på parfymeriet så jeg noe nytt;
Neglakkfjerner som wipes eller våtservietter om du vil. Har allerede brukt en til å fjerne gammel lakk, og det fungerte supert! Veldig kjekke å ha med seg når man skal ut å reise.
Mine negler rekker sjelden å bli lange før de knekker eller fliser seg opp. 
Men nå skal jeg være flink fremover, bruke en god håndkrem, neglforsterker, spise kalsium og ikke bruke neglene som verktøy.
Det er det siste punktet som er vanskeligst å holde, når man ikke bare sitter på stas...
Hadde du vært her, skulle du fått et stor kyss på kinnet; Kiss kiss!

1 kommentar: