mandag 25. januar 2016

Pure heart!


Mandag og ny uke!
Nydelig blomsterdekorasjon pryder vårt bord.
Er ikke dette hjertet bare helt utrolig vakkert?
Det er husets yngste datter, som har vært på blomsterdekorasjonskurs i helgen. Mange timer tok det å lage dette hjertet, som består av tett i tett med brudeslør. 


Dette er tålmodighetsarbeid, og man trenger godt håndlag for å få dekorasjonen så flott. Tror hun skulle ha kledd seg litt bedre. Det var nokså kaldt i arbeidsrommet, noe som har resultert i en dum hoste. Lide for skjønnheten, fikk dermed en ny betydning i denne sammenheng. Godt håndverk og flink læremester har hun i japanske Yasuko. Jenta vår drømmer om å starte på Design og håndverk og velge fordypning i blomsterdekoratørfaget. Vi krysser fingrene for at hun får plass! 


Syns nesten jeg måtte snike meg til å vise frem et par av de nye putene mine samtidig. Syns de kledde å få sitte til bords med denne oppdekningen. Strikkemønsteret er mitt eget design, og jeg vurdere om jeg skal legge det ut for salg på Raverly, som er et nettsted for de med strikke og -heklefeber. 
Nyt dagen! 
Selv skal jeg fortsette jobben med å vaske sengetøy og håndkler, for hos oss har storfamilien campet noen dager før avreise videre til henholdsvis studier og USA-tur.



1 kommentar:

  1. Vakkert! La den unge få følge sitt hjerte;) Og det må du også! Selg i vei;) Flotte puter.

    SvarSlett