fredag 7. juni 2013

I morgen, i morgen


men ikke i dag...
Ja, slik har dessverre bloggen min lidd under min mangel på iver til å publisere nye innlegg.
Her hos meg går livet sin vante gang. 
Jeg nyter årstiden, og prøver å være ute så mye som vær og forpliktelser tillater det.

I dag har jeg tradisjontro laget rabarbrapai, og venter på besøk av barn og barnebarn.
Det er et godt forsommertegn når rabarbraen har vokst seg så stor, at jeg kan plukke inn mange stilker og bake noe godt på kjøkkenet. Viss du vil prøve oppskriften min finer du den her
Pass på å nyte det fine været, sommeren er alt for kort her i nord til å sitte inne å sture.


God helg og klem





3 kommentarer:

  1. Hyggelig å se innlegg fra deg igjen. Ja dagene flyr iveg. Jeg har flyttet på hytta. Den ligger kun 30 minutter med bil hjemmefra, men er i en annen verden. Har kokt rabarbrasyltetøy for første gang og nå skal jeg prøve oppskriften din på pai. Tusen takk og god helg.

    SvarSlett
  2. Så kjekt å se at det fortsatt er liv her....rabarbra er bare så godt. Jeg har hatt rabarbrgrøt med fløte i dag.

    SvarSlett
  3. Lindo domingo para você e sua família.
    Beijo.

    SvarSlett