tirsdag 7. mai 2013

Hvilken solskinnsdag!



Er det ikke bare helt skjønt med sol og varme?
Jeg er helt våryr og ør av lykke etter flere timer ute i det deilige været!

Måtte ta med meg håndarbeidet mitt ut for en liten fotoshoot på terrassen. Kalenderprosjektet mitt fra i fjor, ble aldri helt ferdig, men nå har jeg laget ferdig juni og juli. Må bare sy tallet fire, så kan jeg holde tritt med dagene helt frem til august. 


Etter å ha skuret utemøblene og x- antall meter med terrasserekkverk, smakte det utrolig godt med et glass iskaffe. 
Dagens kaffe er fra Starbucks. Bare å helle i pulveret og kaldt vann, røre godt rundt og ha i masse isbiter. 
Håper på mange dager som dette fremover!

Ps. La du merke til humlen som sitter i stemorsblomsten min?

1 kommentar:

  1. Hei Hanne. Så mye fint du har laget!
    Jeg har ikke fått med meg sykkelen på hytta, for det er her jeg er nå noen dager. Har bestilt sykkelveske fra Sykkelpikene. Venter spent.

    SvarSlett