mandag 23. februar 2015

Litt nytt


Hvem er du?
Kjoledame, skjørtejente, eller trives du best i bukser?
Jeg er nok en ja takk, begge deler og et glass melk. (sitat av Nasse-Nøff)
Men, denne sorte jerseykjolen fra Ti-Mo, syns jeg var bare midt i blinken til lange strikkejakker.
Denne vinteren har jeg brukt kjoler oftere enn jeg vanligvis pleier å gjøre. Ganske enkelt fordi linningen i bukser og skjørt er ubehagelig mot mitt operasjonsarr.


Lang og smal T-shirtkjole kan være avslørende hvis man har litt former. Denne modellen har løst dette problemet ved at stoffet er rynket i sidesømmene, slik man ofte kan se på badedrakter. Med yndlingsbeltet rundt livet og Chanel bak ørene, kan denne kjolen raskt bli min favoritt.
Som du kanskje allerede har forstått, var jeg på shopping denne helgen. Min venninne påstod at vi hadde gått 6000 skritt, og det kjente jeg når kvelden kom. Ha-ha snakk om å være i storform.


Jeg har lenge ønsket meg en genser for litt finere anledninger, denne var akkurat passe sparkling og i flotte blånyanser og sort. Likte spesielt godt de lange vrangbordene på ermene, enkel men fin detalj som gjør det lille ekstra. Denne genseren er fra Zara, og på Zara var det mye fint for vårsesongen, og så sier jeg ikke mer om den saken...


Se så heldig jeg er! 
Fikk hjemmelaget påskeegg av min kjære venninne. Veldig koselig å ha helgebesøk av henne. Vi er begge kreative damer som har stor sans for shopping, mat og drikke og sist men ikke minst en skikkelig jenteskravl!
Ha en fin uke, her i Oslo laver sneen ned!

2 kommentarer:

  1. Høres ut som ei kjekk helg. Jeg bruker kjole mer enn før, men det er nok buksene som dominerer. Ser ut til at du har funnet fine og gode kjoler. Påskeegget var jo kjempefint. Koselig gave. Og de vottene og lua under her er bare såå lekre!

    SvarSlett